تکنیک 15

blog9000
آموزش آموزش‌های توسعه فردی برنامه‌ریزی رایگان یادگیری

تکنیک 15

همه‌ی ما در زندگی با چالش‌هایی مواجه می‌شویم. هر یک از چالش‌ها درس مهمی دارند، یکی از آن درس‌های مهم این است: تغییراتی که در ابتدا کوچک و بی‌اهمیت جلوه می‌کنند، در صورتی که تمایل داشته باشید سال‌ها انجام‌شان دهید، نتایج قابل توجهی به بار خواهند آورد.

همه‌ی ما با موانع و شکست‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنیم؛ اما در دراز مدت، اغلب کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد. با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر، هر چیزی ممکن است.​

قانون ۱۵ دقیقه درباره قدرت تغییرات کوچک و خرده عادت ها در زندگی فردی و اجتماعی انسان هاست.

قانون ۱۵ دقیقه با ایده تقسیم زمان به بازه های ۱۵ دقیقه ای برای انجام فعالیت های دلخواه با اولویت بالاست. هنگامی که یک فعالیت را در این بازه زمانی و هرروز انجام می‌دهیم تاثیرات مثبت آن به طور آشکار در زندگی‌مان ظاهر می‌شوند.

برای مثال اگر قصد رسیدن به تناسب اندام را دارید روزانه ۱۵ دقیقه پیاده روی سرعت بهتر از هفته ای دو جلسه باشگاه یا تمرین ورزشی است زیرا با تکرار روزانه کارها ما به آنها سریع‌تر عادت میکنیم و با گذشت زمان سریع‌تر پیشرفت می‌کنیم.

پس برای تغییر یا ایجاد عادت ها تارگت هایبزرگ درنظر نگیرید چون سنگ بزرگ نشانه نزدن است…

با 15 دقیقه شروع کنید…

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.